Random Posts

KAKO BITI OPUŠTEN PRIJE TESTA



Normalno je osjećati nervozu prije testa u školi. Međutim, previše tjeskobe pred test može izazvati paniku i loš rezultat.Zato evo nekoliko savjeta kako se suočiti s nervozom pred test i pobijediti je.
Ponavljanje: Napravi svoj raspored ponavljanja i pridržavaj ga se. Ovo će ti pomoći da stekneš osjećaj kontrole nad svojim radom.

Uči za sve predmete: Nemoj izbjegavati ponavljanje predmeta koji ti se ne sviđaju ili ti se čine teškima. Budući da ćeš svejedno imati testove i iz tih predmeta, bitno je da ih sve ponavljaš.

Organiziraj se: Pobrini se da ti je školska torba i sve ostalo što ti treba za test, spremno večer prije testa.


Idi na vrijeme na spavanje: Večer prije testa nemoj ostati dugo budan/na i učiti – idući dan trebaš biti odmoran/na. Idi na spavanje u razumno vrijeme i ne zaboravi uključiti alarm.

Razmišljaj pozitivno: Stvori pozitivnu atmosferu zamišljajući kako će test dobro proći. Zamisli kako se osjećaš samouvjereno i opušteno tokom testa. Pokušaj to zamisliti sa što je više moguće detalja. Ako ipak imaš negativnih misli, pokušaj ih zamijeniti ovom pozitivnom idejom.

Opusti se: Pobrini se da imaš slobodnog vremena pred test. Stalna briga ti neće pomoći da se bolje pripremiš za ispit. Zato sebi radije priušti i vrijeme za opuštanje.

Doručkuj: Iako možda nisi raspoložen/a za jelo prije testa, pokušaj doručkovati. Tvoj mozak treba energiju za rad.

Samo mirno: Ako počneš osjećati nervozu, samo duboko diši.

Ne paničari: Reci samom sebi: "Ja MOGU položiti ovaj test!".

Gledaj šire: Zapamti da, mada su testovi važni, oni nisu najbitnija stvar na svijetu i uvijek možeš popraviti ocjenu!





Objavi komentar

0 Primjedbe